Re: Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Oct 8 00:56:36 EEST 2008

2008/10/7 Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org>:
> ωραία και μπράβο σου. Ειλικρινά το λέω και χωρίς καμία δόση ειρωνείας.
> Πές μου λοιπόν γιατί δεν συνεχίζεις την προσπάθεια όπως όλοι μας
> προσπαθώντας να επικεντρωθείς στο δημιουργικό χαρακτήρα της
> συνεισφοράς.

μα ακριβώς επειδή θεωρώ πως έχεις απόλυτο δίκαιο. Επειδή έχεις απόλυτο
δίκαι ο σύλλογος θα έπρεπε αν δεν μπορεί να ενθαρρύνει όσους
προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στη συνεισφορά τουλάχιστον να μην μας
αποθαρρύνει αγνοώντας μας επιδεικτικά. Πόσες φορές πια να κοπιάσω εγώ
ή οποιοσδήποτε άλλο έστω και λίγες ώρες για να συνεισφέρει κάτι μικρό
στον σύλλογο όταν αυτός επανειλημμένα μας γράφει κανονικά. Μιλάμε για
5 λεπτά ψύχραιμης δράσης κάποια βολική στιγμή της εβδομάδας μια φορά
το μήνα το πολύ.

Γι' αυτό σας ταρακουνάω για να προσέξετε το λάθος σας και να κάνετε
κάτι για να διορθωθεί. Δεν είναι κάποιο ασήμαντο λαθάκι. Χάνετε χέρια
βοήθειας κάθε χρόνο. Μην πετάτε αυτή την κρητική στο καλάθι με την
λεζάντα "γκρίνιες / trolls" γιατί ειλικρινά δεν έχω κανένα άλλο
συμφέρον να προωθήσω. Δεν ανήκω σε καμία κλίκα, δεν είμαι κάποιο
παιδαρέλι με τάσεις κρυφο-τραμπουκισμού και αν δεν νοιαζόμουν για τον
σκοπό του συλλόγου ποσώς που θα ασχολιόμουν με το αν τα κάνει μαντάρα
ή όχι.

Η διαφορά μεταξύ τις γκρίνιας και τις επισήμανσης ενός σφάλματος είναι
λεπτή. Αγνοήστε τη γκρίνια αλλά αξιοποιήστε τις επισημάνσεις.

> [...]
> αν έχεις τόσο μεγάλο πρόβλημα με το ΔΣ του συλλόγου τι να πώ μπές στην
> διαδικασία να το αλλάξεις.

δεν είμαι μέλος του συλλόγου και δεν πρόκειται να γίνω αν δεν με
πείσει ότι αξίζει τον κόπο (ναι το καταλαβαίνω ότι είναι λίγακι
chicken and egg problem)

Και προσοχή διότι στις δημοκρατίες ο αφορισμός "αν δεν σας αρέσει ο
τρόπος μας ψηφίστε άλλον" είναι ακριβώς αυτό: αφορισμός. Προσέξτε
αυτούς που αντικρούουν κάθε μαύρη κρητική με αυτό τον τρόπο. Αν κάτι
είναι λάθος και το επισημάνεις στο ΔΣ οφείλει να το αποδεχθεί και να
κάνει ότι μπορεί αν μπορεί -- αλλά ΠΡΕΠΕΙ να το αποδεχθεί.

> Πέρα από αυτό. Επειδή αυτές οι λίστες είναι για ενημέρωση και τις
> παρακολουθεί πολύς κόσμος που δεν έχει καμία διάθεση να βλέπει γκρίνια
> και μιζέρια να επαναλαμβάνεται θα παρακαλούσα τους πάντες όποιο πρόβλημα

όπως είπα δεν το θεωρώ γκρίνια αλλά επειδή έχεις δίκιο ότι η LGU δεν
έχει σχέση την έβγαλα απο τα cc

> Αυτό είναι και το τελευταίο mail μου για αυτό το θέμα

ελπίζω να μην είναι, γιατί απο την πλευρά του Hellug είσαι ο πρώτος
που δείχνει να είναι σε θέση να ακούσει χωρίς ισχυρές προκαταλήψεις