Infosystem 2008

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Oct 7 09:41:51 EEST 2008

Όπως επίσης κάποιος κάποια στιγμή πρέπει να ευχαριστήσει και τον Χρήστο
Ρικούδη για την προσφορά των μηχανημάτων και το τρέξιμο που έκανε και
εφέτος όπως και κάθε χρόνο για την έκθεση. Και πρέπει να γίνει αντιληπτό
ότι αυτό το τρέξιμο ΔΕΝ είναι δεδομένο. Κάποια στιγμή ο Χρήστος θα
κουραστεί, κάποια στιγμή δεν θα μπορεί να τρέχει.

Επειδή υπάρχει πολύ κριτική στον σύλλογο το τελευταίο διάστημα καλό θα
ήταν να μετουσιωθεί και σε συμμετοχή στις διαδικασίες.

Του χρόνου υπάρχουν πολλές καλές προοπτικές για την Infosystem. Αν όλα
πάνε καλά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει ιδιαίτερη παρουσία Linux και
ΕΛΛΑΚ στην επόμενη έκθεση. Σε μια πρώτη συνάντηση που είχαν μέλη του ΔΣ
του συλλόγου με την HELEXPO υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από μέρους τους σε
κάποιες προτάσεις που είχαμε για προβολή του Open Source του χρόνου. Αν
τελικά ευοδώσει η προσπάθεια θα υπάρχει πολύ δουλειά να γίνει από όλους,
μέλη του συλλόγου ή μη. Και βέβαια δεν θα υπάρχει καθόλου περιθώριο για
μικροπρέπειες. Περισσότερα νέα προσεχώς.

Στις 06-10-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 10:34 +0300, ο/η Christos Ricudis
έγραψε: