Re: [Fwd: Re: [Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Oct 2 23:13:48 EEST 2008

2008/10/1 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Ayta einai ligo dikaiologitses gia na niw8oume oti kapou syneisferoume ki
> emeis.

Δυστυχώς Χρήστο εμένεις στην υπερ-απλούστευση "h syneisfora sto open
source exei mia kai monadikh morfh : [να γράφεις κώδικα]". Για να
δούμε όμως τι μαθαίνουμε σε λίγα λεπτά googling: Ακολουθούν οι
ιστοσελίδες με θέμα "how to contribute" από μερικούς open source
super-stars[1]. Δεν είναι φυσικά τυχαίο που στις σελίδες αυτές από
όλες τις πιθανές μορφές συνεισφοράς αυτή της συγγραφής κώδικα ΠΟΤΕ δεν
είναι σε πρώτο πλάνο. Όχι μόνο αυτό αλλά σε μερικές περιπτώσεις
δυσκολεύεσε να βρεις ακόμα ένα σημείο που να ζητείτε κώδικας. Αν ο
κώδικας ήταν η μοναδική ουσιαστική συνεισφορά δεν θα τονιζόταν ευθέως?
Έστω στις περισσότερες σελίδες? Δεν θα ήταν τουλάχιστον πρώτος στις
λίστες?
___________________
[1] :
http://www.kde.org/getinvolved/
http://www.mozilla.org/contribute/
http://www.openoffice.org/about_us/introduction.html
http://live.gnome.org/JoinGnome
http://www.linux.org/docs/ldp/projectguide.html
https://www.fsf.org/volunteer

ΥΓ: Αν δεν είχα χαρακτηρίσει βλακεία την τοποθέτηση του Χρήστου, δεν
θα έχανα το χρόνο μου αλλά η ειλικρίνεια και η ευθύτητα έχει το κόστος
της: Στην προκειμένη περίπτωση χρειάστηκε να αφιερώσω 20 λεπτά για να
αποδείξω ότι "1=1" σε έναν μαθηματικό.