Re: [Fwd: Re: [Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Sep 30 23:41:59 EEST 2008

αχ βρε Χρήστο πόσα λάθη κάνεις σε ένα post

2008/9/28 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>
> H sklhrh pragmatikothta einai oti h "syneisfora sto open source" exei mia kai monadikh morfh :
>
> "Katse kai grapse kammia grammh kwdika".

Αν ήσουν κάποιος άλλος θα σου έλεγα ότι κάνεις λάθος. Επειδή είσαι εσύ
μπορώ να σου πω ότι λες βλακείες και το ξέρεις (για αυτούς που
διαβάζουν και δεν σε ξέρουν: Αμέτρητοι open source coders λένε "please
write the man page - I have no time" - "please provide feedback and
bug reports" - "please translate to your language - I can't" - "please
provide artwork (icons etc) I have no skill")

> Merikes fores anarwtiemai pragmatika - POSOI enoxlountan apo
> thn elleipsh dia8esimothtas tou phgaioy kwdika PRIN ginei to linux
> moda? Emena proswpika den 8ymamai na me enoxlouse kai toso.

Αν λες αλήθεια ότι ποτέ δεν σ' ενόχλησε η έλλειψη του source τότε
σκέψου αν έχει νόημα να μας αναφέρεις τις σκέψεις σου για την προώθηση
του open source. Προσοχή δεν το λέω με εμπάθεια -- απλά σκέψου το.
Ίσως το μυαλό σου να σου παίζει περίεργα παιχνίδια.

Εγώ πάντως πριν μερικέ χρόνια όταν δεν ήξερα καν ότι υπήρχε κάτι που
το λέγαν GNU ή linux έφτιαχνα εφαρμογές σε MS visual basic και MS
access και κάθε φορά που πήγαινα σε πελάτη του εξηγούσα τι σημασία
έχει το ότι εγώ του δίνω το source ενώ ο ανταγωνιστής μου όχι. Σε
πληροφορώ ότι 5 στους 10 το καταλαβαίνανε πολύ καλά εξ αρχής και άλλοι
3 το καταλαβαίνανε ένα δυο χρόνια αργότερα (όταν με καλούσαν για να
κάνω κάποια αλλαγή και τους έλεγα "δεν προλαβαίνω"). Το καταλαβαίνανε
τόσο καλά που συχνά το χρέωνα παραπάνω και οι πελάτες το πληρώναν. Και
ούτε αυτοί είχαν την παραμικρή ιδέα απο linux (δεν ήταν καν της μόδας
τότε).
Μετά γνώρισα το Open Souce μέσω του Linux και ήξερα ότι είναι "just
right for me".

> Den diafwnw me thn prow8hsh tou open source, to anti8eto malista.

πραγματικά δεν μπορώ να προσδιορίσω πόσο διαφωνείς ή όχι αλλά ούτε και
αν καταλαβαίνεις  για πιο λόγο το προωθούν μερικοί απο εμάς. Ισως να
το καταλαβαίνεις αλλά έχεις απεγκλωβιστεί σε μια αγαπημένη θεματολογία
"πόσο αρχαίος είμαι και τα 'χω απομυθοποιήσει αυτά τα που ταλανίζουν
εσάς τους νέους" (είναι και φορές που όλοι μας θέλουμε απλά να
γκρινιάξουμε για κάτι).

</OSS>
<LifeBeyondOSS>
ναι αγάπη μου έπλυνα τα δόντια των παιδιών...μα αγάπη μ...