Infosystem χορηγία υπολογιστή

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Sep 30 00:24:33 EEST 2008

On Mon, 29 Sep 2008 21:37:16 +0100
"Simos Xenitellis" <simos.lists at googlemail.com> wrote:

> Νίκο, είσαι πρόεδρος συλλόγου. Έχεις τη δυνατότητα μέχρι τις επόμενες
> εκλογές του συλλόγου να κάνεις κάτι που θα μείνει στη κοινότητα.
> Από το μικρή μου εμπειρία με κοινότητες, πιστεύω ότι αν σταματήσει
> αυτή η κουλτούρα με τις προβληματικέ/εριστικές/αρνητικές/χλευαστικές
> συμπεριφορές, το ελεύθερο λογισμικό θα προχωρήσει πάρα πολύ καλύτερα.

μα συμφωνώ απολύτως. δεν νομίζω πως διαφωνούμε σ' αυτό. προφανώς ένα υγιές
κλίμα βοηθάει τα πράγματα. ακριβώς αυτός είναι και ο λόγος που αντέδρασα στις
απαντήσεις σου. γιατί δημιουργείς μια λανθασμένη (αρνητική) εικόνα τόσο για
τον σύλλογο όσο και γενικότερα για την ελληνική κοινότητα.

δεν πιστεύω πως τα πράγματα στην ελληνική κοινότητα είναι χειρότερα ή
καλύτερα απ' ότι συμβαίνει στο εξωτερικό, όπως άφησες να εννοηθεί.
μικρο-εντάσεις και μικρο-παρεξηγήσεις πάντα θα υπάρχουν γιατί είμαστε
άνθρωποι. στο χέρι μας είναι να τις προσπερνάμε και να τις επιλύουμε χωρίς
τις ανάγουμε σε μείζων θέμα, δημιουργώντας τεχνητή ένταση.

προσωπικά δεν μ' αρέσει να δίνω συμβουλές γι' αυτό δεν θα σου πω τίποτα
παραπάνω. θεωρώ πως το θέμα έληξε εδώ και όλοι μπορούν να βγάλουν τα
συμπεράσματα τους για την ποιότητα της ελληνικής κοινότητας και του συλλόγου.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3