[Fwd: Re: [Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή]

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Mon Sep 29 13:03:51 EEST 2008

>[Fwd: Re: [Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή]
>Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
>Sun Sep 28 13:31:20 EEST 2008

>H sklhrh pragmatikothta einai oti h "syneisfora sto open source" exei
>mia kai monadikh morfh :

>"Katse kai grapse kammia grammh kwdika".

δηλαδη μονο οι hard-core coders μετρανε....well ok...

>Kai nai. Ta ellhnika paradeigmata einai elaxista. Isws giati mas erxetai
>pio eykolo na asxoloumaste me to faines8e, para me to einai.

ελληνες ειμαστε

>Oson afora thn "prow8hsh tou open source". Wraia pantiera. Kapoia stigmh
>na katsoume na skeftoume kai giati thn kaname pantiera. Prow8hsh tou
>open source me ka8e meson? Aytoskopos einai to open source?  An bgaleis
>ap'eksw aytous pou to prow8oun kai to yposthrizoun logw
>antimicrosoftianhs modas, koinotikwn xrhmatodothsewn, opportounismo, h
>to fobo ths BSA, posoi 8a meinoyn st'alh8eia?

αρκετος κοσμος που δεν ανηκει στις κατηγοριες που αναφερεις θα
ειχε αρκετο προβλημα εαν δεν υπηρχε ελευθερο λογισμικο, τι να
κανουμε ασχολουνται και αλλοι πλεον τον hard coders με το
ελευθερο λογισμικο , το ξερω λαθος μας.....

>Merikes fores anarwtiemai pragmatika - POSOI enoxlountan apo thn
>elleipsh dia8esimothtas tou phgaioy kwdika PRIN ginei to linux moda?
>Emena proswpika den 8ymamai na me enoxlouse kai toso.

ενταξει καποιοι κολλημενοι πολιτικαντηδες που ξερω ειχαν...

>Den diafwnw me thn prow8hsh tou open source, to anti8eto malista.

εισαι ομως ολιγον συντηρητικος ε ? οχι ?

>Alla otan h prow8hsh tou opoioudhpote pragmatos ginetai aytoskopos,
>xanei to nohma tou. Rwthste tous OS/2 users ep'aytou, kati 8ymountai.

το παρον δεν εχει αμεση σχεση με την παρουσα υπ'αριθμον πρωτ.
1521544  κοντρα και δεν επεχει θεση δηλωσης υποστηριξης εις ουδενα*

πρωτοκολληθηκε  ......

εγκρινεται   ......

(ντουπ - ντουπ - δυο σφραγιδες...)

* ο συγγραφεας διατηρει το δικαιωμα να επιφυλλασεται για το εαν
η κοντρα επιλυθηκε κατα τον διπλωματικοτερο των τροπων με
κερδη και για τις δυο πλευρες

υ.γ. θα βοηθησει αρκετο κοσμο εαν αντιληφθει οτι το θεμα με το
ελευθερο λογισμικο εχει και πολλες αλλες πλευρες περαν της
τεχνικης, πλευρες πολιτικες, κοινωνικες, οικονομικες κλπ κλπ,
και οτι συνηθως δια να επιτευχθει ενας στοχος απαιτειται να
συν-αρμοστουν σε συνολο παραπανω απο μια πτυχες του
στοχου αυτου