athens digital week

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Sep 24 12:28:32 EEST 2008

2008/9/24 nikos roussos <nikos at hellug.gr>

> επειδή θα πρέπει να απαντήσω το αργότερο μέχρι αύριο το πρωί, αν υπάρχει
> κάποιος που μπορεί να αναλάβει την παραπάνω επίδειξη ας ενημερώσει εγκαίρως
>

> --
> nikos roussos
> pgp: 1AFCC7D3
> [ http://autoverse.net/ ]

> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Έτυχε αυτές τις μέρες να ασχοληθώ λίγο βαθύτερα με το θέμα της ασφάλειας σε
συστήματα linux (Δείτε εδώ ένα σχετικό post στο blog μου:
http://ktogias.wordpress.com/2008/09/24/free_software_and_linux_security/#comments).
Χωρίς να θεωρώ τον ευατό μου ιδιαίτερα προχωρημένο σε θέματα ασφάλειας
και εφόσον δεν υπάρξει προσφορά από κάποιον άλλο, μπορώ να αναλάβω εγώ μια
μικρή παρουσίαση. Αρκεί να οριστεί και να μου κοινοποιηθεί η ημέρα και ώρα
όσο το δυνατο γρηγορότερα μια και μένω και δουλεύω Πάτρα και το πρόγραμμά
μου είναι αρκετά βαρύ. Κατά προτίμιση Σάββατο ή Κυριακή θα με βόλευε
καλύτερα, αλλά και μεσοβδόμαδα δεν θα είναι πρόβλημα αρκεί να το ξέρω 5-6
μέρες νορίτερα.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.