Δέσμευση τον 2 η 3 Η/Υ του PDP LAB για την Έκθεση .

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Tue Sep 23 14:48:25 EEST 2008

Καλησπέρα κ. Μαργαρίτη θα μπορούσατε να μας χορηγήσετε 2-3 Η/Υ για να
υπάρχουν στο περίπτερο τις Hellug+Thelug+Ubuntu-gr Έκθεσης που θα έχουν
αυτοκόλλητα του ΠΑΜΑΚ,PDP-LAB με κύριο υπεύθυνο εμένα και να είναι
χρεωμένα σε μένα οπότε ότι και να γίνει με αυτά θα έχω εγώ την ευθύνη
για αυτά , εάν υπάρχουν διαθέσιμα να μπορούμε να κανονίσουμε να τα
πάρουμε όταν τα χρειαστούμε με ένα χρεωστικό με το όνομα μου για να
μπορούμε να τα πάρουμε εκτός του χώρου ΠΑΜΑΚ .

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων .