[Thelug] infosystem

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Tue Sep 23 12:21:22 EEST 2008

3-4 H/Y και μερικούς φορητούς από άτομα που θα είναι εκεί θα είμαστε οκ,
ας μην είναι 3-4 έστω 2 Η/Υ και 1-2 φορητούς μπορεί να τα συνδέσουμε
στον projector και θα είμαστε οκ , δεν θα υπάρχει πρόβλημα , καλό εάν θα
είναι και αρκετά παλιά 4-5 ετών που αυτό θα δείξει ότι με Λίνουξ μπορείς
να αξιοποιήσεις το Η/Υ και δεν χρειάζεται να έχεις ένα σύγχρονο Η/Υ να
κάνεις βασικά πράγματα .

O/H nikos roussos έγραψε: