infosystem

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Sep 23 00:52:06 EEST 2008

καλά κάνεις και αναφέρεις το θέμα της προσφοράς στο περίπτερο. σίγουρα θα
χρειαστεί να συμβάλουν τα μέλη της κοινότητας της θεσσαλονίκης.

το βασικότερο που θα χρειαστεί, πέρα απ' τη στελέχωση του περιπτέρου τις
ημέρες της έκθεσης, είναι το στήσιμό του. αν δεν κάνω λάθος η
infosystem ανοίγει την τετάρτη (1/10) ειδικά για τους εκθέτες ακριβώς γι' αυτό
το λόγο. οπότε θα χρειαστεί σετάρισμα των μηχανημάτων (εγκατάσταση διανομών
και εφαρμογών) και γενικότερο στήσιμο του περιπτέρου.

σχετικά με τα μηχανήματα αυτή τη στιγμή είμαστε σε προσπάθεια εύρεσης
προμηθευτή. έχουν γίνει κάποιες επαφές αλλά ακόμα δεν έχουμε κάτι σίγουρο. αν
στη χειρότερη περίπτωση δεν καταφέρουμε να βρούμε λύση σ' αυτό ίσως χρειαστεί
να χρησιμοποιήσουμε κάποια απ' τη μηχανήματα που βρίσκονται στη θεσσαλονίκη.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3