[Thelug] Software Freedom Day 2008

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Sun Sep 21 22:22:27 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> Dhladh ayto pou sthn ousia prospa8eis na mas peis einai oti se bazoun
> gia nanakia apo tis oxtw?

Ναι ακριβώς. Πριν να δω ειδήσεις και τα ευαίσθητα ματάκια μου δουν
ληστείες, φόνους, τον Μπους ακόμη πλανητάρχη και την Πέιλιν να με
κοιτάζει μέσα από τα γυαλιά με μοχθηρό βλέμμα.

Αλλά εσύ κύριε μη μιλάς γιατί στις φωτογραφίες μοιάζεις με κάποιο
δεκανέα το 1916 στο στρατιωτικό νοσοκομείο του Beelitz...