Software Freedom Day 2008

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Sat Sep 20 20:37:33 EEST 2008

Είμαι αδιόρθωτος το ξέρω - αλλά ένα κουνούπι με ξύπνησε και μια και δε
κατάφερα να κοιμηθώ με τη πρώτη για 2 μέρες συνεχόμενα γράφω με τις
πυτζάμες μου αυτό το μήνυμα.

Σήμερα πήγαμε πολύ καλά, μπορώ να πω ότι με βάση τις αβεβαιότητες και
τις δυσκολίες που προέκυψαν στην πορεία, πως η εκδήλωση θεωρείται
επιτυχημένη. Τουλάχιστον από την πλευρά μας καθώς είδαμε αρκετό κόσμο -
και υποψιασμένους αλλά και άσχετους - να έρχονται στο stand της πλατείας
για να μάθουν σχετικά με το Linux ή γενικά για το τι κάναμε εκεί πέρα
εμείς οι παράξενοι τύποι. Μοιράσαμε κάμποσα cd και φυλλάδια αλλά ήταν
και μια ευκαιρία να έρθουμε κοντά και μεταξύ μας καθώς πολλά μέλη του
thelug αλλά και του ubuntu-gr (από Θεσσαλονίκη) forum δε τα είχαμε δει
ποτέ παρα μόνο στον ύπνο μας.

Αυτή τη φορά - η 1η φορά για Software Freedom Day στη Σαλονίκη - είχαμε
cd, φυλλάδια, ρεύμα, stand, δεν είχαμε όμως δίκτυο και καλό καιρό. Έτσι
αναγκαστήκαμε λόγω βροχής στο τέλος να πάμε πίσω στην Πτολεμαίων 7 όπου
τσιμπήσαμε και κάτι καθώς η πείνα θέριζε τα στομάχια μας που κρατήθηκαν
7,5 ώρες στην Πλατεία Αρχαίας Αγοράς (από τις 8:15 μέχρι τις 15:45) μόνο
με μπισκότα και φραπέ. Εκεί άναψε και η κουβέντα σχετικά με το Ubuntu
αλλά και υποδεχτήκαμε και τους φίλους μας από τη Δράμα οι οποίοι, παρ'
ότι εργαζόμενοι άνθρωποι, μόλις ξεμπέρδεψαν με το μόχθο για τον επιούσιο
άρτο ήρθαν στην συμπρωτεύουσα μαζί με λιγοστά "στρατιωτικά" μπλουζάκια
Ubuntu.

Κάπου εκεί και εγώ εγκατέλειψα την προσπάθεια να κρατηθώ όρθιος και
επέστρεψα σπίτι... Περάσαμε καλά, είπαμε αστεία, είχαμε και καφέδες,
μπύρες - άσχετο αν δε καταναλωθήκαν ίσως πλήρως - και δε θα διστάσω να
πω "και του χρόνου" αλλά λίγο πιο νωρίς για να σώσουμε την κατάσταση με
τον καιρό...

Τα λέμε