Για το SFD και την Infosystem 2008

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Thu Sep 4 09:01:07 EEST 2008

Καλημέρα,

ο Εδώ και λίγες μέρες έχει κατατεθεί αίτηση στο Δήμο Θεσσαλονίκης - και
αναμένεται έγκριση από το Δήμαρχο - για να γίνει εκδήλωση Software
Freedom Day στις 20 Σεπτεμβρίου, 8:00 με 20:00 σε κάποια πλατεία της
Θεσσαλονίκης με εξοπλισμό που θα μας παράσχει ο Δήμος. Αν αυτό εγκριθεί
σίγουρα θα χρειαστούν αρκετοί άνθρωποι να τρέξουν. Απλά προς το παρόν
στέλνω ένα προκαταρκτικό μήνυμα ώστε αρκετοί να έχετε υπ' όψιν σας οτι
κάτι μπορεί να γίνει εκείνη την ημέρα. Πέφτει Σάββατο παρεπιπτόντως
οπότε αν τελικά γίνει - και δε βρέχει - πιστεύω θα έχει σημαντική επιτυχία.

ο Με την Infosystem πρέπει να ξεκαθαριστεί γρήγορα τι θα γίνει, αν θα
συμμετέχει ο σύλλογος κλπ, γιατί ναι μεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από
το board του HELLUG αλλά πέραν των διαδικαστικών που είναι υποχρεωμένο
να τα αναλάβει αργότερα θα χρειαστεί κόσμος να τρέξει. Η Infosystem
πέφτει 2-5 Οκτωβρίου και όσο πιο γρήγορα παρθούν αποφάσεις τόσο το
καλύτερο. Απλά επειδή θα ήταν πολύ δύσκολο να μετακινηθεί υλικό από το
lab δηλαδή υπολογιστές και τραπέζια (καθώς κάτι τέτοιο θα απαιτούσε
"ξεστήσιμο"-κουβάλημα-"στήσιμο"-ξεστήσιμο"-ξανακουβάλημα-"στήσιμο") το
μόνο που θα μπορέσει από εκεί ενδεχομένως να πάει είναι καρέκλες. Αλλά
λεω ενδεχομένως καθώς περιμένουμε ακόμα να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.

ο Όσον αφορά την Altec η άποψή μου είναι οτι δε πρέπει να
ξαναστηριχτούμε πάνω της καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε κακή οικονομική
κατάσταση και μάλλον αδυνατεί να βοηθήσει όχι το HELLUG, αλλά τον ίδιο
της τον εαυτό... Γι' αυτό όσον αφορά τα μηχανήματα αυτό που είπε ο
Richard για την Octabit έχει μια βάση και απ' ότι συζητήσαμε με το
Σέργιο, εν πάσει περιπτώσει σε περίπτωση που τελευταία στιγμή
χρειάζονται υπολογιστές ενδεχομένως να μπορούσε να δώσει και το Παν.
Μακεδονίας. Αλλά αυτό χρειάζεται πρότερη συνεννόηση και κουβέντα.

ο Αυτά από τη Θεσσαλονίκη συνοπτικά και οργανωτικά, αναμένουμε
δημαρχιακή απόφαση για το SFD και κάποιον να μας πει αν όντως θα
συμμετέχει ο σύλλογος στην έκθεση ή όχι για να δούμε τι μπορεί να γίνει.
Εγώ προσωπικά θα είμαι στο SFD αν τελικά γίνει, για την Infosystem όμως
δε ξέρω - θα προσπαθήσω αλλά δεν εγγυώμαι οτι μπορώ να συμμετέχω /
βοηθήσω σε άλλο επίπεδο εκτός των πρότερων συνεννοήσεων.

ο Μια πρόταση όμως κλείνοντας που έχω να κάνω είναι πως θα μπορούσε να
έρθει ο σύλλογος σε επαφή με το Στάθη που έφτιαξε τα κομπολόγια ώστε να
φτιαχτούν αντίστοιχα για το λογαριασμό του HELLUG με το σήμα του HELLUG
πάνω και να πουληθούν στην Infosystem. Μπορεί να βγεί ένα μικρό κέρδος
έτσι αν και δεν είναι και τόσο... νόμιμο να τα πουλάμε εκεί απ' όσο ξέρω.

Τα λέμε