Kαλοκαιρινό event

nikos roussos nikos at hellug.gr
Thu Jul 10 08:18:56 EEST 2008

> Η αλήθεια είναι πως δεν έχεις και άδικο...
> Αυτό το σκευτόμουν και εγώ (και το είπα ήδη σε προηγούμενο post) πως
> θα είναι δύσκολο να μας βολέψουν (ειδικά αν είναι Σάββατο).
> Το σημαντικό είναι πως πρέπει να γίνει κάτι ΑΜΕΣΑ, αλλιώς θα την έχουν
> κοπανίσει οι περισσότεροι για διακοπές (ίσως έπρεπε να είχε προταθεί
> πιο νωρίς, αλλά ό,τι έγινε, έγινε).
>
> Και όχι μόνο αυτό, αλλά παραδοσιακά θα σηκώσουμε τον κόσμο στο πόδι...
> γι'αυτό πηγαίναμε συνήθως Εξάρχεια.
> Μήπως είναι προτιμότερο να ακολουθήσουμε αυτό το «πρότυπο» και να
> [...]

πάντως αν προτιμάτε κέντρο (που σίγουρα βολεύει περισσότερο κόσμο) μπορούμε
να πάμε στους '5 δρόμους' (θεμιστοκλέους & κωλέττη, εξάρχεια). απ' όσο
θυμάμαι έχει μπύρα βαρέλι, τσίπουρο, ούζα, κλπ ενώ φτιάχνει και μεζέδες σε
περίπτωση που πεινάσουμε.

αν κλείσουμε εγκαίρως νομίζω θα μπορεί να μας κρατήσει 5-6 συνεχόμενα
τραπεζάκια έξω.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3