Kαλοκαιρινό event

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Thu Jul 10 08:16:20 EEST 2008

+1 Από εμένα στον κ. Κατσαλούλη.
Άλλωστε η καλύτερη κατάληξη ενός flamewar 5 ημερών για το που θα πιούμε
έναν καφέ είναι να πάμε εκεί που πάμε πάντα. :-)

Επίσης συμφωνώ για Παρασκευή. Είναι καλοκαίρι. Κανείς δεν θέλει να χάσει
το ΣΚ του στην Αθήνα. Βολεύουν οι καθημερινές.

Στις 10-07-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 00:58 +0300, ο/η Παναγιώτης
Κατσαλούλης έγραψε: