Re: Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ! (Solved)

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Tue Jul 1 15:04:53 EEST 2008

Φίλε μου Χρήστο δεν θα συνεχίσω τον mail-τσαμπουκά, το είπα και στο
προηγούμενο mail μου. Το πρόβλημα είναι ότι το θέμα πλέον έχει ξεφύγει
από κάθε έλεγχο, ο κάθε ένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του, σαν
να είμαστε παιδάκια που παίζουμε μπάλα και τσακωνόμαστε στην αλάνα.
Δεν σε ξέρω, δεν ξέρω τι απόψεις έχεις, δεν ξέρω τι προβλήματα μπορείς να
αντιμετωπίζεις στη ζωή σου, όπως και εσύ δεν ξέρεις και εσύ τίποτα για μένα
όσο και να είσαι σίγουρος ότι είμαι ένας ηλίθιος, άσχετος καθυστερημένος
που ασχολείται με το Ubuntu γιατί δεν μπορεί να εγκαταστήσει τα codecs στο
Debian. Μια και λοιπόν εσύ έχεις το δικαίωμα να με κρίνεις και να σχολιάζεις
το επίπεδο μου πλέον ως άνθρωπο, σου παραθέτω τις "πολιτισμένες" σου
κρίσεις για μένα προσωπικά.

--- Στις Τρίτ., 01/07/08, ο/η Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:
Entaksei, th sxesh sou me ton politismo thn exoume katalabei hdh.
Εδώ με λες απλά απολίτιστο.
De me endiaferei an esy proswpika 8ewreis ton opoiondhpote anikano,
oi apopseis einai san tis kwlotrypides, exoume oloi th dikia mas. Me
endiaferei oti me th symperifora sou 8a mporouses na dhmiourghseis
stoys web developers tou kthmatologiou oti oi firefox users einai kati
tsoglania pou siga na mhn katsoume n'asxolh8oume mazi tous.
Εδώ, μετά από μια μεγάλη ρήση του μεγάλου νεοέλληνα φιλόσοφου
Γεωργίου, απλά με λες τσογλάνι.
Eytyxws opws fanhke telika einai pio eksypnoi apo sena.
Εδώ με λες απλά ηλίθιο.
Den einai dikaiwma sou na paizei to site tous me firefox.

Epi8ymia sou safws mporei na einai, alla dikaiwma sou den einai me tipote.

Mono ta zwa ta mwra kai oi fasistes anagoun aytomatws tis epi8ymies toys
se dikaiwmata poy to periballon tous prepei pasa 8ysia na ikanopoihsei,
akoma
kai dia ths bias.
Εδώ με λές απλά ζώο, μωρό (τρελό να υποθέσω) και φασίστα και
μάλλον με λες και βίαιο, μια και έστειλα ένα comment που τους
είπα ανίκανους.

Ki oso gia ta lefta sou, ama diairesoume to xiliariko tou web developer me
ta pente ekatommyria forologoumenwn pou to plhrwnoyn, to meridio sou
anerxetai se 0.0002 eyrw. Tosh akribws aksia exei to sygkekrimeno
epixeirhma-pipila, Ela loipon na sou ta dwsw gia na stamathseis th gkrinia.
Εδώ ευτυχώς με λες απλά φερέφωνο που παρουσιάζω επιχειρήματα πιπίλα
και γκρινιάρη.

Ama 8es na doulepsei to site tous EDW KAI TWRA me ton agaphmeno sou
browser, katebase th javascript tous, des ti ftaiei, dior8wse to, kanto
validate
me olous tous browser kai ola ta leitourgika tou sympantos, kai
steiltous ena
mail legontas "Oriste ti allages prepei na kanete gia na paiksei"  -
etsi gia na
metrhsoume kai thn dikia sou "ikanothta".
Εδώ με λες ανίκανο.

Alliws apla boulwse to, sthse ton Internet Explorer 6 se Linux gia na
mpeis sto
kthmatologio, kai perimene mexri na to dior8wsoun.
Εδώ μου λες να σκάσω και να το βουλώσω.

Afou ksereis toso kala poia einai h douleia tous kai pws prepei na thn
kanoyn,
steiltous ena biografiko. Eimai sigouros oti molis se proslaboun 8a
dior8w8oun
aytomatws ola ta kakws keimena tou dhmosiou tomea, kai 8a papsei epitelous
na talaipwreitai tzampa o Ellhnikos Laos apo thn anikanothta toys na
yposthriksoun Firefox.
Εδώ με ειρωνεύεσαι.

Συνολικά με είπες απολίτιστο, τσογλάνι, ηλίθιο, ζώο, τρελό,
φασίστα, βίαιο, φερέφωνο, γκρινιάρη, ανίκανο. Ενώ στο τέλος
με ειρωνεύτηκες και μου είπες ότι μάλλον θα έπρεπε να σκάσω
και να το βουλώσω.

Αν νομίζεις ότι είμαι η αιτία των προβλημάτων σου ή κάποιος
σάκος του μποξ που μπορείς να εκτονωθείς κάνεις προφανώς πολύ
μεγάλο λάθος. Το τραγικό είναι ότι προσπαθείς να το κάνεις
μέσω mail και προφανώς δεν θα καταφέρεις ούτε αυτό.

Όσο πολιτισμένα λοιπόν μπορούμε, εγώ, η ταπεινή καταγωγή μου,
η ανύπαρκτη παιδεία μου και το χαμηλό μου επίπεδο, σου ζητάμε
προσωπικά να λήξει το θέμα αυτό και όλοι να συνεχίσουμε να
κάνουμε την δουλειά μας χωρίς άλλες διενέξεις.

Είμαι σίγουρος ότι έχουμε περισσότερα πράγματα που μας ενώνουν
παρά που μας χωρίζουν κάποια μέρα θα πιούμε ένα κρασί και θα
τα πούμε από κοντά.

Καινουργιάκης γιώργος

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr