Αποσυντονισμός (Ήταν: Re: Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!)

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Jul 1 01:11:32 EEST 2008

O/H Christos Ricudis έγραψε:
> Καινουργιάκης Γιώργος wrote:
>
> H eygeneia ths apanthshs tous 8a eprepe na kanei esena na ntrepesai
> gia th barbarothta sou.
Είναι ενδιαφέρον πως μια μόνο πρόταση μπορεί να αποσυντονίσει μια
συζήτηση και να την κάνει να προχωράει σε άσχετα θέματα.

Κάτι τέτοιο δεν είναι τυχαίο ή συμβαίνει σπάνια· είναι δυστυχώς πολύ
συχνό σε συγκεκριμένες λίστες και υπάρχει εμπειρία χρόνων.

Διάβαζα πρόσφατα τη συζήτηση στην LGU για την ορολογία του ΕΛΟΤ σε
βασικούς όρους της πληροφορικής.
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2008-June/thread.html#72888
Αν κάποιος μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα, ας μου πει.

Πριν πατήσουμε το Αποστολή σε νέο γράμμα, είναι σημαντικό να
αναρωτηθούμε, το γράμμα που στέλνουμε θα αποσυντονίσει τη συζήτηση;

Σίμος