Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Thu Jun 26 18:15:24 EEST 2008

Το κάνανε , ναι το έμαθα πριν απο 2 μέρες κάποιος είχε δοκιμάσει , και
για να δούμε πότε θα γίνει και στο

http://www.statistiks.gr

http://eurostat.statistics.gr/intrastat/

*ΠΡΟΣΟΧΗ:* Μας επισκεφθήκατε με *Netscape* έκδοση *5.0* που τρέχει σε
*UNIX*.
Το νέο σύστημα υποβολής δηλώσεων Intrastat έχει σχεδιαστεί για να
λειτουργεί με τον φυλομετρητή (browser) Internet Explorer (IE) έκδοση 6
ή νεώτερο και χρησιμοποιεί την κωδικοσελίδα UTF-8. Για την ορθή χρήση
του συστήματος, συνιστούμε την εγκατάσταση ή αναβάθμιση του Internet
Explorer 6 SP 1. Με αυτόν τον τρόπο θα λυθούν όλα τα προβλήματα σωστής
εμφάνισης των ελληνικών στη συνδυασμένη ονοματολογία ειδικότερα σε
υπολογιστές που έχουν Windows 98 ή Windows ME.
Οι χρήστες που έχουν τεχνική υποστήριξη είτε ενδοεπιχειρισιακά είτε με
εξωτερικούς συνεργάτες παρακαλούνται να ενημερώσουν τους τεχνικούς τους.
Όσοι χρήστες επιθυμούν να πραγματοποιήσουν την εγκατάσταση ή αναβάθμιση
μόνοι τους μπορούν να επισκεφθούν τη σχετική ιστοσελίδα της Microsoft
κάνοντας κλικ *εδώ*
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=el&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6>
για την ελληνική έκδοση ή *εδώ*
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en>