Re: [Discussion] [Open-source] *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Mon Jun 23 13:11:55 EEST 2008

Σαφώς, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αν δεν αποδεχτώ τους -εχθρικούς προς τα
προσωπικά μου δεδομένα- όρους χρήσης του Facebook, δε μπορώ να δώ κανένα απ'
τα links που παραθέτεις προς αυτό.

Στις 23 Ιούνιος 2008 12:52 μμ,ο χρήστης Theodoros G. Karounos <
karounos at mail.ntua.gr> έγραψε:

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator