O HELLUG χρειάζεται την υποστήριξη σας

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jun 10 11:19:07 EEST 2008

Αν μπορούσατε να το κάνετε ευκολότερο να συνεισφέρουμε (π.χ.
προσφέροντας κάποιο τρόπο να βάλουμε τον οβολό μας από το Ιντερνέ), θα
διευκόλυνε πολύ. Αλλιώς διαβάζω το email, αποφασίζω να προσφέρω, μετά
κλασικά το ξεχνάω. Υποθέτω πως αυτό συμβαίνει σε όλους.

Μέχρι τότε, μπορεί να διευκόλυνε ένα καπέλο στο εργαστήριο. Εγώ ας
πούμε την επόμενη φορά που θα περάσω από το εργαστήριο (και περνάω
κάπου άπαξ ετησίως), αν έχει καπέλο είναι πιθανό να αδειάσω το
πορτοφόλι μου εκεί μέσα, αλλιώς θα το ξεχάσω.

(Καπέλο με τη μεταφορική έννοια, δηλαδή διαδικασία δωρεάς. Μπορεί π.χ.
να υπάρχει ένα καπέλο - η RedHat σίγουρα θα κάνει δωρεά ένα κόκκινο -
και δίπλα ένα χαρτί και ένα στυλό για να καταγράφει καθένας τι έχει
ρίξει εκεί μέσα, ώστε να τα τακτοποιήσει ο ταμίας όταν μπορέσει, και
οδηγίες.)