O HELLUG χρειάζεται την υποστήριξη σας

Constantinos Velentzas Constantinos.Velentzas at eurodyn.com
Mon May 26 14:18:56 EEST 2008

H EUROPEAN DYNAMICS θέλει να δώσει ένα μεγάλο ποσό για την χρηματοδότηση
ενός προγράμματος προβολής του OSS στα σχολεία και τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Εχω ήδη κάνει μία πρόταση γι'αυτό.
Αν θέλετε να κάνουμε ένα φιλόδοξο Business Plan για την προώθηση του OSS
σε αυτήν την βάση η ED θα το χρηματοδοτήσει 100%.
Αναμένω νέα σας.