Η δειλή-δειλή ανακοίνωση ενός λινουξοχώρου στη Θεσσαλονίκη...

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Fri May 16 12:01:58 EEST 2008

Σαν συνέχεια στο μήνυμα του Γιάννη στη λίστα LGU παίρνω το λόγο για να
παρουσιάσω το χώρο αυτό που φιλοδοξούμε να γίνει ένας κόμβος του Linux
στη Θεσσαλονίκη. Ο χώρος είναι 25 τ.μ με w.c. και ένα μικρό μπαλκονάκι
που ίσως να χρησιμεύσει στο μέλλον σαν χώρος για bbq. Αυτή τη στιγμή
έχει καθαριστεί, έχει βαφτεί, έχει μπει μια παλιά (αλλά καλή) μοκέτα
επαγγελματικού γραφείου και μένει να μπούν γραφεία... και pc.
Καταλαβαίνω πως αυτή η περίοδος είναι δύσκολη για όλους μιας και μόλις
πιάσαν οι ζέστες και στη Θεσσαλονίκη ειδικά με την υγρασία η κατάσταση
είναι αφόρητη. Ο χώρος όμως έχει ένα πλεονέκτημα, το οτι δηλαδή είναι
δροσερός και σκιερός.

Αυτή τη στιγμή είναι αρκετά νωρίς για να δουλέψουμε σκληρά, αυτό ίσως
γίνει μετά το τέλος της εξεταστικής περιόδου του πανεπιστημίου οπότε και
εγώ θα είμαι ελεύθερος αλλά και οι αρκετοί από τους συμμετέχοντες στις
συλλογικές δράσεις. Σκοπός μου είναι, αρχικά να γίνει μια συνάντηση στο
χώρο, στα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου ώστε να δει η κοινότητα το χώρο
και να δούμε τι και πως μπορεί ο καθένας να προσφέρει. Θα υπάρξει λοιπόν
ένα μήνυμα πριν από εκείνη τη περίοδο ώστε να συναντηθούμε (όσοι είναι
και όσοι θέλουν, αυτός είναι ο εθελοντισμός) και να συζητήσουμε για τις
δυνατότητες και το μέλλον.

1. Το μήνυμα του Γιάννη:
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2008-May/072718.html
2. Χάρτης πρόσβασης: http://tinyurl.com/4pvqoq

Κώστας Μπουκουβάλας

Υ.Γ. Οποιεσδήποτε προτάσεις παρατηρήσεις, δεκτές