Re: XO στο περίπτερο του Hellug στην autonomia expo?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon May 12 13:59:49 EEST 2008

2008/5/9 Alexios Zavras <zvr+hellug at zvr.gr>:

>  appealing mporei na einai,
>  alla prin paei, tha eprepe kapoios na asxolhthei
>  na toy balei o,ti prosferei to linux gia AMEA,
>  wste na deixnei kai kati sxetiko...

το λογισμικό δεν είναι η μόνη λύση: σχεδόν ένα μήνα πριν είχα στείλει
στο Hellug board μια προσφορά παραχώρησης μοντέρνου ειδικού
εξοπλισμού[1] για το περίπτερο τους στην έκθεση. Φανταστείτε πόσο
εντυπωσιακό (και σχετικό) θα ήταν το περίπτερο και πόσο κόσμο θα
προσέλκυσε έχοντας ένα XO συνδεμένο με π.χ. ενα mouse που παρακολουθεί
την κίνηση του κεφαλιού και μερικά φανταχτερά τεράστια κόκκινα και
πράσινα κουμπιά αναρτημένα σε ειδικούς βραχίονες (αυτά είναι κλασικά
προϊόντα για άτομα με κινητικές αναπηρίες).

Δυστυχώς για ακόμη μια φορά[2] η απάντηση που έλαβα ήταν απαξιωτική σιωπή.

Όσον αφορά το ΧΟ που αναφέρω είχα στο μυαλό μου αυτό που αγόρασα για
τους 2 γιους μου (στα πλαίσια της κίνησης Give One Take One). Μιας και
δεν είχαν προλάβει να το πάρουν στα χέρια τους σκέφτηκα πως θα
μπορούσαν να περιμένουν μια δυο εβδομάδες.

Τα συμπεράσματα δικά σας