3ο Ενιαίο Λύκειο Αλίμου

Constantinos Velentzas Constantinos.Velentzas at eurodyn.com
Mon Apr 14 13:06:01 EEST 2008

1. τα emails μου τα βλέπει η λίστα? Εϊδατε την πρότασή μου για μία
συστηματική προσπάθεια σε όλη την Ελλάδα?

2. Αφού γίνεται αυτή η προσπάθεια γιατί να μιλάτε μόνο σε μία τάξη και
όχι σε όλες μαζί?

3. Χθές είδα στις ειδήσεις τον Υπουργό Παιδείας σε ένα σχολείο του
"μελλονοτος" να τον υποδέχεται η Microsoft και να κάνει δηλώσεις με το
logo της Microsoft στην πλάτη. Μήπως πρέπει να στείλει το HELLUG μία
επιστολή να διαμαρτυηρηθεί και να ζητήσει κονδύλια και συνεργασία για να
κάνει αντίστοιχες κινήσεις?