Συνέδριο Κοινοτήτων ΕΛΛΑΚ

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Fri Mar 14 00:04:36 EET 2008

O/H Emmanouil Batsis (Manos) έγραψε:

> Λυπάμαι πολύ που κανείς δεν ανταποκρίθηκε έστω και τυπικά στην εκδήλωση
> ενδιαφέροντος μας, η οποία εστάλη στις  22 2ου. Αυτή ακριβώς η έλλειψη
> "επαγγελματισμού" (και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί ο όρος ίσως δεν είναι
> ο ποιο κατάλληλος) είναι ένας από τους λόγους που το ελεύθερο λογισμικό
> είναι τόσο πίσω στην χώρα μας.
>
> Ευελπιστώ ότι στο μέλλον η κατάσταση θα βελτιωθεί όσον αφορά την
> αντίληψη του κόσμου και την ποιότητα ενημέρωσης του, κάτι που προαπαιτεί
> την συνέργεια μεταξύ επιχειρήσεων και άλλων νομικών (ή μή) προσώπων σε
> [...]

Καλησπέρα,
  Ένα e-mail που δεν απαντήθηκε ποτέ δε νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με επαγγελματισμό
με ή χωρίς εισαγωγικά, ούτε θα το συνέδεα με την ανάπτυξη του ανοιχτού λογισμικού
στη χώρα μας. Μου έχει τύχει και εμένα προσωπικά να μη λάβω ποτέ απάντηση σε mail από
εταιρίες και εκτός και εντός Ελλάδας.
  Η οργανωτική επιτροπή βέβαια φέρει την ευθύνη, και λυπούμαστε γι'αυτό.
[Η παρουσίαση ούτως ή άλλως δε θα μπορούσε να γίνει δεκτή μια και η καταληκτική ημερομηνία
υποβολής είχε ήδη περάσει.]
  Θα μπορούσαμε ίσως να κανονίσουμε ένα αντίστοιχο workshop, αν και δεν έχουμε εξασφαλίσει
αρκετούς υπολογιστές για κανονική παρουσίαση ακόμη.

Φιλικά,
Για την οργανωτική επιτροπή,
Γιάννης Μπελιάς
--