Άρθρο στην Ναυτεμπορική για εφορίες

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Mar 2 15:22:54 EET 2008

On Κυρ 02 Μαρ 2008, V13 wrote:
>   Mporeis na eksigiseis ligo to pos einai syndedemeno?
το Linux, ως Unixοειδές, είναι από την αρχή του σχεδιασμένο για μηχανοργάνωση,
με δικτυακή λειτουργία, τερματικά, κλπ. κλπ.

>   Mporeis na anafereis kai kapoia link pros oles aytes gia na tis doyme kai
> oi ypoloipoi?
Τα links που έστειλα στην εφημερίδα:
http://ec.europa.eu/idabc/en/document/5632/469
http://ec.europa.eu/idabc/en/document/6471
http://ec.europa.eu/idabc/en/document/7338
http://ec.europa.eu/idabc/en/document/7298
http://www.govis.org.nz/oss2003/presentations/gordon-hubbard-auug.ppt
http://linux.ittoolbox.com/documents/academic-articles/linux-adoption-in-the-public-sector-a-financial-analysis-3179
http://www.linuxjournal.com/article/7131

>   Opos se rotisa se allo mail sto opoio kai den apantises: Poies einai oi
> texnikes leptomeries?
Θα πώ μία: το downtime. Οι υπάλληλοι λένε "θέλω χαρτί γιατί οι Η/Υ χαλάνε
συνέχεια"..

>   An kai fanatikos toy OpenSource, adynato na do th sxesi opensource kai
> grafiokratias. Poio to pleonektima mias opensource efarmogis apenanti sth
> grafiokratia se sxesi me mias mh-opensource?
Λένε τα links.
Θα πώ άλλο ένα, από την ελληνική πραγματικότητα: διαλειτουργικότητα. Το άρθρο
της "Ν" αναφέρει ότι δεν υπάρχουν ηλ. έγγραφα που να ανταλλάσσουν οι
υπηρεσίες, αλλά μας ζητάνε να πηγαίνουμε εμείς πιστοποιητικά, αιτήσεις κλπ.
Το θέμα δεν είναι να αμφισβητούμαστε μεταξύ μας. Η ίδια η IBM, με τη φοβερή
πείρα στο θέμα, μας δίνει αρκετά επιχειρήματα.