Άρθρο στην Ναυτεμπορική για εφορίες

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Mar 1 11:01:15 EET 2008

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/03/01/1483073.htm

Το άρθρο αυτό μου άρεσε ιδιαίτερα, και νομίζω ότι έχουμε άμεση σχέση με όσα
γράφει.
Σίγουρα πολλοί έχουμε νιώσει στο πετσί μας περιπέτειες με εφορίες και άλλους
δημόσιους οργανισμούς. Σίγουρα έχουμε ζοχαδιαστεί όταν βλέπουμε τον υπάλληλο
να κρύβει το πληκτρολόγιο του σβηστού Η/Υ για να έχει περισσότερο χώρο για
την εφημερίδα ή τον καφέ του.
Έχουμε κάνει και αρκετές συζητήσεις για το θέμα, από κοντά.

Όσο είναι ζεστό το άρθρο, καλό θα ήταν να απαντήσουμε στο συγγραφέα και να του
θυμίσουμε την ύπαρξη και τις προτάσεις μας.

Βλέπω μία ευκαιρία, σε τέτοια θέματα, να δείξει ο σύλλογος, πρακτικά, ότι
ρόλος μας δεν είναι απλά να κάνουμε το Linux δημοφιλές, έτσι. Είμαστε μία
ομάδα με υψηλή κατάρτιση, που με την τεχνολογία μας (=Linux) μπορούμε να
προτείνουμε πρακτικές και παραγωγικές λύσεις σε πολλά καθημερινά θέματα.
Όταν το υπουργείο τους δένει τα χέρια και τα πόδια με πουλημένες συμφωνίες,
εμείς έχουμε μία ολοκληρωμένη και λειτουργική λύση, για να αναβαθμιστεί το
δημόσιο και οι υπηρεσίες του.