Me8odeuseis sth diadikasia ekloghs ellhnikhs apostolhs gia OOXML

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Feb 25 16:47:19 EET 2008

On Monday 25 February 2008 15:14:25 ndemou at gmail.com wrote:
> Είναι κρίμα όταν πρόκειται για ένα τόσο σοβαρό θέμα να μην φαίνεται
> η ταυτότητα του reporter , στερεί από το κείμενο το 90% του κύρους
> που θα μπορούσε να έχει.

Για δες αν είναι εντάξει τώρα. Κάτω από τον τίτλο πρέπει να λέει "by
Antonis Christofides". Δεν είμαι σίγουρος ότι δείχνει τα στοιχεία αυτά
σε όλο τον κόσμο, σε μένα τα δείχνει και όταν είμαι logged out.

Όσο για το ποιος είμαι και την ιδιότητά μου, φαίνεται στη σελίδα που
είναι ο κατάλογος των μελών της επιτροπής. Κάποια στιγμή θα γράψω και
στο web site ότι είναι υπό την ευθύνη του κ. Γ. Μαΐστρου (με τον οποίο
είμαι συνεχώς σε επικοινωνία και γνωρίζει τι γράφεται εκεί).

Τώρα αν υπάρχουν και άλλες απορίες ή άλλα μπερδευτικά πράγματα ή είναι
με άλλο τρόπο δύσκολο το navigation, πείτε μου να δω αν μπορώ να κάνω
κάτι.