Διαβούλευση για το OLPC!

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Sat Feb 9 11:31:39 EET 2008

Δεν είμαι βέβαια ο διαχειριστής της λίστας αλλά θα πρότεινα να μη
χρησιμοποιούνται υβριστικές και υποτιμητικές λέξεις-φράσεις όπως
"αλήτες" ή "σκούφης" σε αυτή τη λίστα. Ο HELLUG με την παρουσία του
στη Βούλη πρόσφατα και τη σχετική δράση στο Μέγαρο Μουσικής απέκτησε
ορισμένους πόντους κύρους τους οποίους δε πρέπει να ριψοκινδυνεύει επ'
ουδενί λόγο να χάσει. Λάβετε υπ' όψιν σας ότι αυτή είναι η δημόσια
λίστα του συλλόγου και αντικατοπτρίζει την εικόνα και τη συμπεριφορά
των μελών του σε όλο το κόσμο.

Όσον αφορά την ουσία του θέματος, εγώ δίνω την άδεια σε όποιον θέλει
να επεξεργαστεί περαιτέρω, να πάρει στοιχεία ή οτιδήποτε θέλει, από
άρθρο που είχα γράψει παλαιότερα και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα
Θεσσαλονίκη στις 01/10/2006. Μπορείτε να το βρείτε εδώ:

http://xristina.uom.gr/olpc_2/olpc_1a_kost_mpouk.jpg
http://xristina.uom.gr/olpc_2/olpc_1b_kost_mpouk.jpg

Το άρθρο είναι από τα λίγα στον ημερήσιο τύπο για το OLPC σε σχέση με
το σύλλογο.