Το 1ο Συνέδριο Κοινοτήτων ΕΛ/ΛΑΚ ψάχνει γραφίστα

Yiannis Belias orion at linux.gr
Fri Jan 25 22:01:07 EET 2008

Καλησπέρα σας,
  Αυτή τη στιγμή έχουμε 2 θέματα που τρέχουν και χρειαζόμαστε μια βοήθεια.
1. Το banner του συνεδρίου, για να μπει σε διάφορες σελίδες.
2. Η αφίσα του συνεδρίου η οποία θα τυπωθεί.

Ένα banner υπάρχει ήδη, φαίνεται στο http://www.fosscomm.gr

Παρακαλώ οι εθελοντές να επικοινωνήσουν στο epitropi_synedrio _ατ_ hellug.gr,
ή στείλτε μου το υλικό σας και θα το προωθήσω εγώ.

Ευχαριστούμε!

Για την οργανωτική επιτροπή,
Γιάννης Μπελιάς

--