Συζήτηση για το νομοσχέδιο στη βουλή αυτή τη στιγμή

Asterios asterios at gmail.com
Thu Jan 24 19:55:07 EET 2008

O/H Antonis Christofides έγραψε:
> Η ανάλυση "The provision means that the government may not disclose the use
>
> Αν και γενικά συμφωνώ με το πνεύμα όλων αυτών που γράφεις, στο
> συγκεκριμένο δεν βλέπω θέμα ανησυχίας. «Πλήρη διακριτική ευχέρεια»,
> έτσι όπως το βλέπω, φαίνεται να εννοεί ότι μπορεί να προκυρήσσει
> διαγωνισμούς χωρίς να δίνει λογαριασμό στη Microsoft.

Κατά πάσα πιθανότητα έχεις δίκιο, σαν παράδειγμα το ανέφερα. Αλλά αυτό
ακριβώς είναι το πρόβλημα, ότι δεν ξέρουμε, γενικά, γιατί το νομοσχέδιο
βρίθει ασάφειας' και τα κόμματα της αντιπολίτευσης κατέληξαν στο ίδιο
συμπέρασμα, σε γενικές γραμμές.

> Τα πρακτικά θα βρίσκονται αύριο το πρωί στο web site της Βουλής.
> http://www.parliament.gr/, Εργασίες, Πρακτικά.

Επίσης έχεις δίκιο, με συγχωρείς, ξεχάστηκα αν κι έχω κατεβάσει
επανηλλειμένα πρακτικά προηγούμενων συνεδριάσεων της Ολομέλειας.

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator