Re: [Discussion] irc meeting πανεπιστημιακής κοινότητας για τη σύνταξη κειμένου ενάντια στην συμφωνία MS-ελληνικού δημοσίου

Sotiris Koukios sotiris.koukios at gmail.com
Thu Jan 24 18:05:33 EET 2008

Πρώτον δε ν είναι θέμα φυλλαδίων και δελτίου τύπου.
Δεν θα πλησιάσουμε καν έξω από το μέγαρο για να μοιράσουμε φυλλάδια. Το θέμα
είναι να :

Αναδείξουμε το θέμα από τα ιστολόγια
Να έχουμε μαι ακοινή πανελλαδική δράση
Να προσεγγίσουμε ραδιόφωνα που έχουν άποψη για "σκάνδαλα", αφού είναι
σκάνδαλο
Να χτυπήσουμε διεθνώς (έχετε ανθρώπους να συγκινηθούν;)
Να γράψουμε άρθρα (αλλά όχι στο επίδεπο που βλέπω να γράφετε όλο αυτό
διάστημα....κανείς δεν διαβάζει τέτοια δελτία τύπου)
Μην με κράξετε αλλά η κρτική μου είναι για καλό.

Τώρα πρέπει αν κινηθούμε γρήγορα. Αύριο το απόγευμα είμα αθήνα. μετά χαράς
να βρεθούμε. Θέλει λίγο brain storming

Στις 24/1/2008, Aggelos Markos <angelos at pobox.com> έγραψε:

> Δυστυχώς δεν θα είμαι online εκείνη την ώρα....Αξίζει να το
> παρακολουθήσουμε.
>
> ---------- Forwarded message ----------From: Nikos Kokkalis <nickkokkalis at gmail.com>Date:
> 22 Ιαν 2008 2:30 πμSubject: Fw: Kείμενο με αφορμή την επίσκεψη GatesTo:
> oss-events at students.cs.unipi.gr
>
> Mε αφορμή την επίσκεψη του B.Gates στις 28/1 στην Αθήνα, λέγαμε ότι θαήταν
> καλή ιδέα να γράψουμε και να στείλουμε σε ΜΜΕ, φορείς κλπ ένακείμενο το
> οποίο θα παραθέτει τις θέσεις και τα επιχειρήματα τωνπανεπιστημιακών
> κοινοτήτων ελλακ ενάντια στην συμφωνία MS-ελληνικούδημοσίου(και το
> [...]

Sotiris Koukios
Frangkoklisias47
15125
Marousi Attiki