Dieykriniseis gia to pote ginontai oi synedriaseis tis Boulis

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jan 24 11:03:31 EET 2008

Παιδιά, ευχαριστώ κι εγώ για τις αναλύσεις και τις γνώμες, είναι πολύ
χρήσιμο και μαθαίνω και νέα, γιατί μόνο μια συνεδρίαση είχα
παρακαλουθήσει.

Τώρα μερικές διευκρινίσεις, αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με:

 * Οι συζητήσεις στη Βουλή που κάποιοι νομίζουν ότι έγιναν ψες και
   προψές έγιναν στην πραγματικότητα την περασμένη εβδομάδα, και αυτό
   που έγινε ψες και προψές ήταν ότι τις μετέδωσε μαγνητοσκοπημένες το
   κανάλι της Βουλής.

 * Συζήτηση στην ολομέλεια δεν έχει γίνει ακόμα, και θα γίνει σήμερα,
   στη συνεδρίαση που ξεκίνησε ήδη στις 10:30. Αν κάποιος έχει
   κέφι/χρόνο και το δείξει ζωντανά το κανάλι της Βουλής, ας το δει να
   μας πει τι έγινε. Ούτως ή άλλως όμως θα το διαβάσουμε αύριο στα
   πρακτικά.

 * Ο νόμος δεν ψηφίστηκε ακόμα, αλλά πιστεύω ότι θα τεθεί σε ψηφοφορία
   την Τρίτη. Θα το ξέρουμε αύριο το πρωί.

Επίσης να διευκρινίσω ότι το copyrighted των πρακτικών της Βουλής
είναι δικό μου συμπέρασμα, δεν μου το είπε κανένας. Το μόνο που μου
είπαν ήταν ότι σύμφωνα με τον κανονισμό της Βουλής δεν δημοσιεύονται.
Αλλά επειδή αυτό που απαγορεύει τη δημοσίευση έργων είναι ο νόμος περί
copyright, υπέθεσα ότι πρόκειται για copyright. Από κει και πέρα δεν
αποκλείεται, θεωρητικά, και τα πρακτικά της ολομέλειας να είναι
copyrighted, και μπορεί θεωρητικά η αναδημοσίευση να απαγορεύεται.