syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

nikos roussos nikos at hellug.gr
Wed Jan 23 17:08:02 EET 2008

On Wed, 23 Jan 2008 13:09:54 +0200
Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr> wrote:

> Στις 23-01-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 12:10 +0200, ο/η Antonis
> Christofides έγραψε:

> Copyright σε πρακτικά της Βουλής _μας_;
> Δεν μπορεί, κάποιο λάθος κάνεις. Ή έχουμε ξεφύγει τελείως. :(

δεν ξέρω αν έχουν copyright αλλά ζήτησα προσωπικά τα πρακτικά της
συγκεκριμένης επιτροπής μέσω mail και η απάντηση που πήρα:

<
Δυστυχώς, στο site της Βουλής δεν υπάρχουν τα πρακτικά που ζητάτε, διότι εκ
του Κανονισμού της Βουλής δεν δημοσιεύονται τα πρακτικά των Επιτροπών. Εάν
θέλετε να τα προμηθευτείτε, πρέπει να απευθύνετε σχετικό αίτημα προς τον
Πρόεδρο της Βουλής, στο fax 210-3707780.
/>

--
nikos roussos