Συζητηση για τη συμφωνια MS στη Βουλη - Προλογος και ιστορικο.

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jan 23 14:13:43 EET 2008

On Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, Christos Ricudis wrote:
> Την ιδια ακριβως μερα γινεται η πρωτη συνεδριαση της Διαρκους Επιτροπης
> Οικονομικων Υποθεσεων.
>  Αρχικα η συμπολιτευση αρνειται, αλλα στη συνεχεια
> δεχεται, με τη δεσμευση οι φορεις να παρουσιαστουν την αμεσως επομενη
> ημερα, Πεμπτη 17 Ιανουαριου, στις 9 η ωρα το πρωι. Βουλευτες της
> αντιπολιτευσης αντιδρουν, λεγοντας οτι ειναι απιθανο να προσελθει εστω
> και ενας απο τους εμπλεκομενους φορεις σε τοσο στενα χρονικα περιθωρια.

Ευχαριστούμε Χρήστο..

Αδιαμφισβήτητα η συμφωνία είναι εξωφρενική και θίγει άμεσα τα συμφέροντα αλλά
και τα όνειρά μας στο ελεύθερο λογισμικό. Είναι αυτονόητο ότι ο Hellug πρέπει
να εκφράσει την απόλυτη εναντίωσή του..

όμως..
Οι επιτροπές της Βουλής είναι τα χωράφια των πολιτικών, όχι τα δικά μας.
Μπορεί μεταξύ μας να χρησιμοποιούμε μία δική μας γλώσσα και νοοτροπία, αλλά
στις επιτροπές το ζήτημα είναι να πετύχουμε το στόχο μας και πιστεύω ότι
πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη γλώσσα *τους*. Αλλιώς, κινδυνεύουμε πολύ απλά
να μας "πετάξουν έξω" και να κόψουνε αυτή την ευκαιρία που μας δίνουν για
εκπροσώπηση.

Ο Παναγιώτης ξέρω ότι μιλάει αυτή τη γλώσσα και ξέρει πότε πρέπει να πεί το
κάθε τί. Γι' αυτό και τον εμπιστεύομαι και καταλαβαίνω και τους λόγους να
*μην* πεί αυτό που όλοι νιώθουμε για τη συμφωνία, κατάμουτρα στη Βουλή.

*Προσωπική μου γνώμη*: να κάνουμε φασαρία και στα κανάλια. Εκεί, να δώσουμε
επίσημα σαν Hellug μία λίστα με επιχειρήματα, και _ανεπίσημα_ να εξηγήσουμε
και την αγανάκτησή μας. Παράλληλα, να κάνουμε (όπως ήδη το κάνουμε) ένα
φάκελο με δυνατά αλλά σύντομα επιχειρήματα για τη Βουλή.
Στη Βουλή μπορεί να μήν αλλάξει τίποτα. Οι αποφάσεις φαίνεται ότι έχουν παρθεί
ήδη. Όμως, αν μείνει ο φάκελός μας στα πρακτικά, θα είναι πιό εύκολο αργότερα
να προσβάλλουμε τη συμφωνία.
Με τα κανάλια θα πιέσουμε λίγο τις καταστάσεις. Προσοχή όμως να μήν συνδεθεί
το όνομα του Hellug με ακρότητες, γιατί θα χάσουμε το "πάτημα" που έχουμε στη
Βουλή.