syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Wed Jan 23 12:42:55 EET 2008

Και φυσικά, δεν παύει να με εκπλήσσει η αντίληψη του κράτους περί copyright
σε δημόσιο πολυμεσικό υλικό, και μάλιστα ήδη προβεβλημένο σε δημόσιο μέσο.
Πρόκειται για την ίδια νοοτροπία που υπαγόρευσε τις επιλογές υλοποίησης του
ψηφιακού αρχείου της ΕΡΤ, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση οι περιορισμοί
βλάπτουν άμεσα το δημόσιο συμφέρον αφού παρακωλύουν την ενημέρωση.
Όσο για τους νόμους, δημοσιεύονται μεν αλλά σε ψηφιακή μορφή πρέπει να
πληρώσεις για να τους πάρεις από το Εθνικό Τυπογραφείο' κάτι που αντιβαίνει
άμεσα αν δεν κάνω λάθος στο πνεύμα τουλάχιστον του Ν.3448/2006.
(Κατα τ' άλλα, άγνοια του νόμου δεν επιτρέπεται...)

Στις 23/1/2008, ndemou at gmail.com <ndemou at gmail.com> έγραψε:

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator