Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Tue Jan 22 17:20:31 EET 2008

2008/1/22 Theodore Lytras <thlytras at gmail.com>:- Hide quoted text -

Την 22/1/2008, Asteris Masouras <asterios at gmail.com> έγραψε:
> [...]
>
> Και ερωτώ: ΠΟΙΟΣ και εξ ονόματος ΠΟΙΩΝ χρηστών Linux παρουσιάστηκε
> στην επιτροπή της βουλής και ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ εξέφρασε απλώς απορίες???
>
> Διευκρινίζω οτι δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, και δεν πρόλαβα να δω
> παρά το τέλος της ακρόασης των φορέων. Νομίζω όμως οτι αυτό που άκουσα
> χρήζει μιας άμεσης και υπεύθυνης απάντησης, ακόμη κι αν αυτή είναι οτι
> κανένας δεν παρουσιάστηκε και ο υπουργός λέει μ@λ@κίες.
>
> Θοδωρής
>
> Υ.Γ.: Η μετάδοση της συνεδρίασης συνεχίζεται. Δείτε τη για να
> καταλάβετε ποιοί μας κυβερνούν (την ώρα που εμείς -άντε να μη πω τι

απλά σκέφτομαι εάν η κυβέρνηση λέει ότι θα έχει αντισταθμιστικά ( π.χ.
έκτπτωση)  με τα χρήματα που θα εξοινομήσει σε αυτά γιατί να μην φτιάξει ένα
"κέντρο ανοιχτού και ελεύθερου λογισμικού" στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν
ελληνικές και ξένες εταιρείες και οργανισμοί?

--
http://elkosmas.gr