syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Jan 22 16:49:43 EET 2008

Την 22/1/2008, Asteris Masouras <asterios at gmail.com> έγραψε:
> http://www.parliament.gr/videoaudio/default.asp
> (..και μάλιστα, πλέον, χωρίς την υποχρέωση για χρήση Internet Explorer)
> Η συζήτηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα, η αντιπολίτευση φαίνεται να χειρίζεται
> καλά τα επιχειρήματα που προέβαλλαν FFII/Hellug/digitalrights.gr στα
> ερωτήματα και το κοινό δελτίο τύπου. Μεταξύ άλλων, ζητήθηκαν πειστήρια για
> τις παρόμοιες συμφωνίες άλλων ευρωπαϊκών χωρών, και η απόσυρση της συμφωνίας
> για να μην εκτεθεί η χώρα, ενώ έγινε αναφορά στις αντιδράσεις στο διαδίκτυο.
> Δεν έχω πλήρη εικόνα γιατί την παρακολουθώ διακοπτόμενα, αλλά μέχρι το τέλος
> [...]

Λοιπόν είμαι ΕΞΑΛΛΟΣ!

Δεν πρόλαβα να το δώ από την αρχή, που έδειξε την ακρόαση των φορέων,
αλλά βλέπω αυτή τη στιγμή τη συνεδρίαση. Και πρίν από λίγο άκουσα τον
Υφυπουργό Οικονομικών κ. Παπαθανασίου να μιλά. Και αναφερόμενος στην
προηγηθείσα ακρόαση των φορέων, είπε οτι κανένας φορέας δεν εξέφρασε
αντιρρήσεις στη συμφωνία με τη Microsoft.

Και είπε και κάτι ακόμα, πάντα αναφερόμενος στην ακρόαση: οι μόνοι που
ήταν αρχικά αρνητικοί ήταν οι χρήστες Linux (μας προσδιόρισε
συγκεκριμένα), οι οποίοι όμως ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟΡΙΕΣ για τη συμφωνία.

Και ερωτώ: ΠΟΙΟΣ και εξ ονόματος ΠΟΙΩΝ χρηστών Linux παρουσιάστηκε
στην επιτροπή της βουλής και ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ εξέφρασε απλώς απορίες???

Διευκρινίζω οτι δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, και δεν πρόλαβα να δω
παρά το τέλος της ακρόασης των φορέων. Νομίζω όμως οτι αυτό που άκουσα
χρήζει μιας άμεσης και υπεύθυνης απάντησης, ακόμη κι αν αυτή είναι οτι
κανένας δεν παρουσιάστηκε και ο υπουργός λέει μ@λ@κίες.

Θοδωρής

Υ.Γ.: Η μετάδοση της συνεδρίασης συνεχίζεται. Δείτε τη για να
καταλάβετε ποιοί μας κυβερνούν (την ώρα που εμείς -άντε να μη πω τι
κάνουμε...)