Nomosxedio MS kai episkepsh Bill Gates

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Mon Jan 21 01:04:31 EET 2008

V13 wrote [edited]:
> Exeis dokimasei pote na kaneis allagh toy office se 20-30 atoma poy *DEN*
> einai pliroforikoi? Ase me na se boithiso sto ti synepagetai ayto:
> a) Apaitei ekpaideysh kai malista megali == kostos poy den kseroyme poso einai
> b) Einai *APARAITITO* na exei ginei mia dokimi kai na einai sigoyro oti kanei
> ayta poy theleis/kaneis idi (access?)
> c) Prepei na exei filiko interface
> d) Prepei na piseis kai ta 30 atoma oti den irthe h syntelia toy kosmoy.

apopseis, apopseis...

na pw ki egw, loipon, oti to OO.org mporei na kalypsei aneta
th syntriptikh pleiopshfia twn dhmosiwn organismwn,
h ekpaideysh pote den "apaiteitai" kai sigoyra den einai megalh,
ta atoma den einai anagkh na peistoyn gia tipota, klp.

gia istoriko paradeigma toy pws to ellhniko dhmosio
mporei na kanei ksafnika paromoio bhma (alma),
koita thn efarmogh toy taxis stis efories.

an ola ayta ta les gia to oo.org,
na dw ti tha peis gia to MS-Office 2007.

> Einai eykolo na leme 'bale openoffice'. Sth praksi omos se
> osoys to'xo pei ayto den epiase.

isws den to les toso kala oso tha'prepe... :-)
giati yparxoyn paradeigmata poy kapoioi to'pan ki epiase...

> allo to na kaneis mia
> toso megali allagi. Sigoyra den ginetai se ethniko epipedo, opote as
> arxisoyme na milame peri anemon kai idaton.

apopseis, apopseis...

egw protimw na oramatizomai, na agwnizomai, na prospathw kai na organwnw
allages se tetoio "ethniko" epipedo, para na paideyomai na peisw
1-2 filoys moy.

kammia antirrhsh an esy de thes na asxolhtheis me tetoioys stoxoys --
alla oxi kai oti den exoyn sxesh me to syllogo.

--
-- zvr --