Nomosxedio MS kai episkepsh Bill Gates

V13 v13 at v13.gr
Sun Jan 20 20:34:12 EET 2008

On Sunday 20 January 2008, nikos roussos wrote:

[...] den apantao sta ypoloipa... arkei na diabaseis ta alla mail [...]

> όσο για τις εναλλακτικές, ανέφερα και πριν το openoffice. όπως είπες και συ
> free software δεν είναι μόνο το linux :)

  Exeis dokimasei pote na kaneis allagh toy office se 20-30 atoma poy *DEN*
einai pliroforikoi? Ase me na se boithiso sto ti synepagetai ayto:

a) Apaitei ekpaideysh kai malista megali == kostos poy den kseroyme poso einai
b) Einai *APARAITITO* na exei ginei mia dokimi kai na einai sigoyro oti kanei
ayta poy theleis/kaneis idi (access?)
c) Prepei na exei filiko interface
d) Prepei na piseis kai ta 30 atoma oti den irthe h syntelia toy kosmoy.

  To openoffice den kalyptei to b, pithanos kai to c. To d einai para poly
dyskolo, eno to a mporei na se odigisei se poly megalitera kosti ap'oti tha
glitoseis apo to opensource (kostos ekpaideyshs, kostos xronoy kata ton opoio
den apodidei kala o kosmos k.o.k.).

  Kai ola ayta mono gia to openoffice to opoio yparxei idi. An to synexiseis
ayto se epipedo leitoyrgikoy h programmaton ta opoia den yparxoyn diathesima,
tote katalabaineis ti ginetai.

  Me alla logia... Einai eykolo na leme 'bale openoffice'. Sth praksi omos se
osoys to'xo pei ayto den epiase. Orismenoi malista eixan kapoioys para poly
sobaroys logoys, eite texnikoys (to word se linux kato apo wine anigei poles
fores pio grigora apo to openoffice), eite alloys.

  Einai allo pragma to na ksekinas kati apo to 0 kai allo to na kaneis mia
toso megali allagi. Sigoyra den ginetai se ethniko epipedo, opote as
arxisoyme na milame peri anemon kai idaton.

  Pistevo oti to exoyme koyrasei to theoritiko toy thematos, opote as
milisoyme gia empeiries efarmogis olon ayton poy leme se mikroterh klimaka
prota kai meta as koitaksoyme to synolo ths xoras. Oi xristes toy linux ayth
th stigmi einai poly ligoteroi apo ton windows kai sigoyra yparxoyn sobaroi
logoi gia ayto. Profanos, to oikonomiko den einai enas apo aytoys (alios den
tha ginotan kati tetoio), opote as doyme prota ti ftaiei kai ti (kai an)
mporei na ginei pano se ayto kai as stamatisoyme na prospathoyme
na "epibaloyme" kati to opoio den kseroyme ti akribos einai.

  Kanontas tetoies 'rixes' energies, to mono poy mporoyme na kerdisoyme einai
to na diafimistoyme kai pithanos na kleisoyme orismenes portes oi opoies tora
einai anoixtes...

> nikos roussos
<<V13>>