Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

V13 v13 at v13.gr
Sun Jan 20 18:12:04 EET 2008

On Sunday 20 January 2008, Stefanos Kouzof wrote:

> Επειδή έχω μια (μικρή) εμπειρία με συμβάσεις δημοσίου κλπ, η συμφωνία, έτσι
> όπως είναι γραμμένη είναι **ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΤΑΤΗ** στην αγορά του λογισμικού
> εντός μιας διετίας. Από την άλλη, στην κυβέρνηση ξέρουν πολύ καλά να λένε
> μισές αλήθειες, όταν τους βολεύει. Η συμφωνία όντως δεν είναι δεσμευτική,
> καθώς δεν αναφέρει ότι θα συναφθεί συγκεκριμένη συμφωνία, αλλά εντός
> διετίας θα **ΣΥΝΑΦΘΟΥΝ** συμφωνίες σίγουρα. Όχι τίποτε άλλο, θα το
> απαιτήσει και η ίδια η Μ$ βάση αυτής της συμφωνίας. Και θα είναι σωστή να
> το ζητάει.

  H sygkekrimeni desmeysh mporei na exei 2 skelh:
a) oti tha pareis licenses apo thn MS
b) oti den tha pareis apo kapoion allon

  Ego anaferthika sto (b) (ekei pigaine h koybenta), eno esy anaferese sto
(a), to opoio opos egrapsa kai se allo mail, mallon einai symferon gia th
xora (mazika licenses k.o.k.).

> Επίσης, οποιοδήποτε δημόσιο δεν μπορεί να αγοράσει οτιδήποτε χωρίς
> προδιαγραφές και ανοικτό διαγωνισμό, καθαρά για λόγους διαφάνειας. Αυτό που
> πρέπει να γίνει είναι να γίνει μια μελέτη για το ποιούς όρους πρέπει να
> πληροί λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί από το δημόσιο.

  Genika isxyei, alla edo milame gia ena monopolio sto opoio den yparxei
antagonisths. Theleis leitoyrigko systima sto opoio na leitoyrgei to yparxon
programma stis efories. Enalaktikes den yparxoyn. Akomi kai me diagonismo na
to pareis, to idio tha bgei...

> Μετά, μπορεί το δημόσιο να προκυρήξει διαγωνισμό και πραγματικά να αγοράσει
> αυτό που του ταιριάζει, βάζοντας και τις έξτρα προδιαγραφές για την
> εκάστοτε δουλειά.

  Ara kai pali milame gia themata nomimotitas. To na eipothei apla oti ayto
den einai nomimo, einai doylia dikogoron. To na proteinoyme enalaktikes,
einai doyleia toy hellug. Ean den kanoyme to 2o, den exei noima na kinigame
to 1o. Akomi kai an 'kerdisoyme', meta ti tha kanoyme?

> O HELLUG, πραγματικά δεν έχει μεγάλη σχέση με το αντικείμενο, Από την άλλη,
> καθώς αυτή η διαδικασία **δεν έχει γίνει**, ο HELLUG γνωρίζοντας ότι το
> Linux θα είναι καλύτερο από τα Windoze, έχει κάθε συμφέρων να απαιτήσει να

  "gnorizontas oti to linux tha einai kalitero apo ta windoze"...

a) Allo opensource kai allo linux. Opensource lyseis yparxoyn (h mporoyn na
yparksoyn) kai gia windows (kai einai kati pio efikto)

b) To 'gnorizontas' den leei kai polla. Yparxoyn alloi 10^313453
poy 'gnorizoyn' oti ta windows einai kalitera, oti o bin landen kanei oti
kanei, oti o elvis zei k.o.k. To 'gnorizo' den leei kati an den exeis
stoixeia...

> γίνεται η προμήθεια λογισμικού από το Ελληνικό Δημόσιο **αξιοκρατικά**,
> δηλαδή σύμφωνα με αμερόληπτες προδιαγραφές. Μια συνάντηση ή τηλέφωνο σε
> άτομα από την ΓΓΕΤ ή της ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων ή του Υπ. Οικονομικών
> για να τους ρωτήσουμε επίσημα ποιά ειναι η διαδικασία του Δημοσίου για την
> προμήθεια λογισμικού, και να πάρουμε επίσημη απάντηση ότι δεν υπάρχει,
> είναι αρκετή για να ξεκινήσει τη διαδικασία. Είναι υποχρεωμένοι να μας
> απαντήσουν.

  Kai pali den katalabaino giati mas afora sth trexoysa fasi to sygkekrimeno
thema. Efoson den exoyme amesa 'symferonta' h 'blepseis' gia kati tetoio,
giati na to apotrepsoyme? Giati na kinigisoyme dikastika ena thema sto opoio
ena kai otan kerdisoyme den tha yparxei kati na kanoyme meta?

> Στέφανος
<<V13>>