Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 20 15:28:12 EET 2008

V13 wrote:

>   Ayto (h desmeysh) se poio shmeio akribos tis symfonias anagrafetai? Desmeysh
> shmainei kai kyroseis se periptosi mh tirisis ton symfonithenton kai den exei
> parei to mati/ayti moy kati tetoio.

Ίσως -νομικά- η λέξη «δέσμευση» που χρησιμοποίησα να μην είναι σωστή.
Αλλά αν δεν υπάρχει καμιά «δέσμευση» και ΑΝ χρειαστούμε λογισμικό και ΑΝ
θέλουμε και ΑΝ μας κάνει να το πάρουμε από την MS, τότε γιατί όλη αυτή η
συμφωνία; Εδώ δεν εστιάζονται οι αντιδράσεις του FFII; Στο ότι δηλαδή
αρκετά, και ίσως τα σημαντικότερα, κομμάτια αυτής της συμφωνίας δεν
έχουν δημοσιοποιηθεί;