Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sun Jan 20 15:15:21 EET 2008

Στις Sunday 20 January 2008 14:51:43 ο/η nikos roussos έγραψε:
> On Sun, 20 Jan 2008 14:29:24 +0200
>
> V13 <v13 at v13.gr> wrote:
> >   En syntomia, oxi. Prin anafertheis se olo to dimosio, pare mia dimosio
> > ypiresia (p.x. thn eforia ths geitonias soy) kai des/skepsoy ean ayto
> > einai efikto. Sto 'oxi' tha katalikseis.
>
> αν δεν κάνω λάθος η συμφωνία δεν αναφέρεται μόνο στα windows αλλά γενικώς
> σε προϊόντα της ms. δεν ξέρω τι γίνεται στην εφορία της περιοχής σου, αλλά
> όσες φορές έχω περάσει από την εφορία έχω δει να χρησιμοποιούν και
> openoffice. οπότε μια χαρά εφαρμόζονται όλα. θέμα πολιτικής απόφασης είναι.

Ontws.

Peran tis vasikis office suite, pou idi ana tmima/perioxi xrisimopoieitai KAI
openoffice, oi alles efarmoges pou xrisimopoioun einai eite web-based, eite
programmata pou exoun paraxthei apo tin ypiresia, opote opws exoun graftei se
windows mia xara mporoun na graftoun kai gia to ubuntu i opoiodipote allo.