Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 20 15:09:23 EET 2008

V13 wrote:

>   Diamartyresai otan ginetai kati strabo kai yparxei enalaktiki. Ayth th
> stigmi den blepo na exei protathei kapoia enalaktiki, opote kai den mporo na
> katalabo to logo ths diamartyrias. Paratirise oti ksekinas me dedomenh th
> diamartyria kai syzitas gia to poios tha th kanei, eno ego anaferomai en meri
> sto ean xreiazetai na yparksei diamartyria.

Απ' όσο έχω καταλάβει η συμφωνία της MS με την κυβέρνηση δεν αναφέρεται
σε κάτι συγκεκριμένο. Δηλαδή, λένε για αγορά λογισμικού που πιθανώς θα
χρησιμοποιήσουμε, και για προνομιακή τιμή πώλησης αυτών χωρίς να ξέρουν
ούτε οι ίδιοι για το τι πράγμα τελικά μιλάνε.

Βγήκε ο κ. Αλογοσκούφης και είπε «παιδιά θέλω να χρησιμοποιήσω μια
εφαρμογή γι' αυτόν, αυτόν και αυτόν το σκοπό. Ποιος θέλει να προσφέρει
τα προϊόντα του;»;. Δεν νομίζω. Δεσμεύεται το ελληνικό κράτος να
χρησιμοποιήσει προϊόντα μιας συγκεκριμένης εταιρίας για όποιο σκοπό και
αν τις προκύψει. Είτε είναι η διαχείρηση του συστήματος της Εφορίας είτε
η σουίτα γραφείου για τα σχολεία της χώρας.

Εδώ αναφέρεται η διαμαρτυρία. Στο ότι προκαταβάλει το ποιος θα
προμηθεύσει αυτό το λογισμικό. Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, θα πρέπει να
υπάρξει και διαμαρτυρία και αντιδράσεις. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ, αλλά
μπορεί και να κάνω λάθος...