Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Γιώργος Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Sun Jan 20 13:37:20 EET 2008

Την 20/1/2008, V13 <v13 at v13.gr> έγραψε:

> Ayto poy anafereis einai ena thema politiko-oikonomiko kai afora ton
> antagonismo. Kati tetoio sigoyra einai pera apo ta oria leitoyrgias toy
> syllogoy.

Ένας από τους ανταγωνιστές της M$ - με την ευρύτερη, αν θέλεις, έννοια
- είναι και το ελεύθερο λογισμικό, άρα το θέμα είναι μες στα "όρια
λειτουργίας του συλλόγου".
Επίσης, επαναλαμβάνω, η Κυβέρνηση διαχειρίζεται χρήματα
α) των Ελλήνων φορολογουμένων, άρα και των μελών του συλλόγου, ΚΑΙ
β) για κάτι σχετικό με το αντικείμενο του συλλόγου (λογισμικό),
άρα και πάλι πέφτουμε μέσα "στα όρια λειτουγίας του συλλόγου".

> Theorisa dedomeno (kakos isos) oti apo ta parapano prokyptei h protasi:
> "Na syntaksoyme mia antiprotasi kai na kanoyme mia (mini) meleti toy ean
> mporei na leitoyrgisei, pos kai me poia ofelh"

Κατά τη γνώμη μου, η σύνταξη αυτής της (μίνι) μελέτης δεν συνιστά
*αναγκαία* συνθήκη για να μπορεί ο σύλλογος να διατυπώνει
ερωτήματα/αντιρρήσεις για τη συγκεκριμένη συμφωνία. Άλλωστε, δεν
συμμετέχει σε κανένα διαγωνισμό ώστε να είναι *υποχρεωμένος* να
κατέβει με τη δική του προσφορά/λύση.

Παρόλα αυτά, αν όντως υπήρχε μια τέτοια μελέτη, προφανώς θα βοηθούσε.

--
Γιώργος