Παραίτηση

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Jan 18 19:14:12 EET 2008

On Friday 18 January 2008, Christos Nouskas wrote:

>  Αυτό δεν χρειαζόταν.

Ναι βέβαια....

3 άτομα στη σειρά το ένα reply πίσω από το άλλο, επειδή θίχτηκε το κατά
τα άλλα "ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ" διαπλεκόμενο κοινωνικο-πολιτικό σύστημά σας(?) εν
μέσω μαύρου χιούμορ. Γιατί άραγε ?

Φτού και ξανα φτού. Πάνω από όλα η εικόνα, μην τυχόν και τσαλακωθεί το
image, βρε δεν πα να .... το σαβουάρ βίβρ μας μάρανε.

Να κρατήσουμε τα προσχήματα και τις ευγένειες και τις δήθεν
συμπεριφορές. ΟΚ. Την "ομορφιά" όμως, κάποιοι δε θέλουμε να τη
χαιρόμαστε, παρά μόνο σε black humour quotes. Και ναι, αν αύριο ο κάθε
Ζαχόπουλος ξαναφουντάρει, θα χαρώ πολύ να το ξέρω και να το παρακαλουθώ
με ποπ κορν και Coca Cola (TM) (R) (C).
Άντε καληνύχτα μας τώρα.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>