Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Fri Jan 11 14:57:47 EET 2008

O/H bill qstel έγραψε:
> Δεν ξέρω εάν το αναλογίζετε κανείς αλλα είναι σχεδόν σίγουρο ότι το
> Ελληνικό Δημόσιο εχεί ΑΠΕΙΡΟ λογισμικό εγκατεστημένο χωρίς να έχει τις
> αντιστοιχές άδειες χρήσεις ( η τουλαχιστον ΕΑΝ καποτε της είχε η
> εκάστοτε υπηρεσία τώρα σιγουρα θα έχουν χαθεί). Ξέρετε τι θα συμβεί εάν
> ΚΑΠΟΙΟΣ αποφσίσει να κάνει μια αγωγή στο Δημόσιο και πάει αυτή την αγωγή
> στην Ε.Ε. ;;;;;
>

>                     ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ
>
> Το σενάριο έχει επναληφθεί σε διάφορες κοινότητες-δήμους στης ΗΠΑ οπου
> οι άδειες είτε δεν υπήρχαν είτε είχαν χαθεί. Το Ελληνικό Δημόσιο καθώς
> [...]

Δεν συμφωνώ ότι έχουν χαθεί οι άδειες στο Δημόσιο (όσες έχουν). Εν πάσει
περιπτώση το όλο πρόβλημα που αναφέρεις δεν θα υπήρχε εάν εξ αρχής είχε
επιλεγεί Ανοιχτό λογισμικό.
  Επισης δεν καταλαβαίνω τί θα κερδίσουν οι διευθυντές  και οι
τμηματάρχες στο δημόσιο... το θέμα είναι ότι σαν χώρα μαλλον χάνουμε
χρήματα και γαντζωνόμαστε στα κλειστά πρότυπα μιας εταιρείας. Για μια
ακόμα φορά η Ελλαδα κάνει τα δικά της και πάει κόντρα στο ρεύμα της Ε.Ε
που αρχίζει να υιοθετεί το Ανοιχτό λογισμικό και τα ανοιχτά πρότυπα.
Κάτι θα ξέρουν παραπάνω από πληροφορική στην κυβέρνηση ε;