[Fwd: Re: [Open-source] ARXEIO ERT STO DIADIKTYO]

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Tue Dec 11 21:57:40 EET 2007

If it looks like a flame, and smells like a flame...
Δε νομίζω ότι αφορά τις δημόσιες λίστες του ΕΛ/ΛΑΚ μιά προσωπική διένεξη,
την οποία έτσι κι αλλιώς δεν ξεκίνησα εγώ και ούτε έχω καμιά διάθεση να
συνεχίσω. Δεν πρόκειται φυσικά να αποσυρθώ από τη γενικότερη συζήτηση για το
θέμα του ψηφιακού αρχείου της ΕΡΤ, αλλά για οτιδήποτε θέλεις να μου
απευθύνεις το λόγο, θα σε παρακαλούσα να το κάνεις με προσωπικό email.

Στις 11/12/2007, Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net> έγραψε:

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator