[Open-source] ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Dec 11 17:05:28 EET 2007

On Mon, 10 Dec 2007 23:09:03 +0200
ndemou at gmail.com wrote:

> +1

> [για να οργανωθούμε:] άμεσα είμαι αρκετά πνιγμένος αλλά ακόμα και αν
> δεν ήμουν μια 2η άποψη είναι πάντοτε χρήσιμη

μια καλή λύση θα ήταν να δημιουργηθεί μια σχετική σελίδα στο wiki του
συλλόγου ώστε να συμβάλουν όσοι μπορούν ώστε να συνταχθεί ένα κείμενο που
εκτός απ' τα αυτονόητα να περιλαμβάνει και ένα μικρό how-to για το πως θα
μπορούσε να παίξει το site και σε linux.

και στη συνέχεια βέβαια να αποσταλεί απ' τον σύλλογο προς την ερτ.

--
nikos roussos