Fwd: [Open-source] ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Tue Dec 11 14:33:18 EET 2007

---------- Forwarded message ----------
From: Asteris Masouras <asterios at gmail.com>
Date: 11 Δεκ 2007 2:27 μμ
Subject: Re: [Open-source] ARXEIO ERT STO DIADIKTYO
To: Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>

Στις 11/12/2007, Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net> έγραψε:

> Εννοείς "των διαφημιζόμενων και του Έλληνα φορολογούμενου" - προφανώς.
> Έχεις λάβει υπ' όψη σου ότι πολλά (αν όχι τα περισσότερα ή και όλα) από
> τα οπτικοακουστικά έργα που διατίθενται και / ή θα διατεθούν σε αυτό το
> νέο μέσον δεν είναι 100% πνευματική ιδιοκτησία της ΕΡΤ;

Ας προσλάβουν λοιπόν ένα team δικηγόρων να ξεκαθαρίσει το νομικό στάτους.
Στοιχηματίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δικαιωμάτων των εκπομπών και
φωτογραφιών ανήκει στην ΕΡΤ, και άρα στο ελληνικό δημόσιο. Από κει κι
έπειτα, δικαιούμαστε να ζητάμε την αδειοδότηση του τμήματος αυτού του
αρχείου με permissive άδειες.

> Ας μη γλυκαινόμαστε πρόωρα με αόριστες υποσχέσεις σε ψιλά γράμματα.
> Από την άλλη ας μην είμαστε και αντιδραστικοί γκρινιάρηδες. Θα μπορούσες
> να περιμένεις τίποτα καλύτερο σε αυτό το χρονικό πλαίσιο; Κατά την άποψή
> μου μια δημόσια τοποθέτηση εντός  48 ωρών είναι το καλύτερο ανθρωπίνως
> δυνατόν προς το παρόν. Ο χρόνος θα δείξει βέβαια αλλά ας μην απαξιώνουμε
> τα πάντα...

Εξ' ορισμού όλοι σ' αυτοί τη λίστα μπορούν να χαρακτηριστούν σαν
αντιδραστικοί γκρινιάρηδες. Δε νομίζω ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί προσφέρουν
τίποτα στη συζήτηση.
Δημόσια τοποθέτηση θα ήταν αν ένα σχετικό δελτίο τύπου ξεκαθάριζε την
πρόθεση της ΕΡΤ σχετικά με τα θέματα της διάθεσης και αδειοδότησης, όχι μιά
αόριστη υπόσχεση ("αν είστε λινουξάδες, αναμείνατε στο ακουστικό σας") στο
FAQ.

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator